Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Altijd al een tijger willen zijn, Grijp je kans.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 [Aanvragen] Troep

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Safira
Admin
Admin
Safira


Punten : 106

Tijgerprofiel
Troep: -
Leeftijd: 2 Years
Partner: I would say try it and you'll see.

[Aanvragen] Troep Empty
BerichtOnderwerp: [Aanvragen] Troep   [Aanvragen] Troep Emptyzo jul 18, 2010 6:34 pm

Wil je een troep? Nou hier kan je, je aanvraag plaatsen. Als je de aanvraag hebt geplaatst dan gaat het team in overleg of je een troep mag aan maken.

Als je een erg uitgebreid plan hebt heb je meer kans dat je troep geaccepteerd word. Wink

Succes


Laatst aangepast door Safira op zo jul 18, 2010 7:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://tigerforest.actieforum.com
Sham

Sham


Punten : 48

Tijgerprofiel
Troep: -
Leeftijd: 3 years old.
Partner: My heart is frozen. Is there anyone who can melt?

[Aanvragen] Troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Aanvragen] Troep   [Aanvragen] Troep Emptyzo jul 18, 2010 6:39 pm

[Aanvragen] Troep 29zyh3a
Predagon
Predagon is een neutralen kudde dus het ligt tussen de goede en de kwade in.

Regels.
- je moet respect voor anderen hebben.
- Niet vechten binnen de troep alleen als er oorlog is.
- Niet elkaar doden.
- Luister naar de leiders.
- Iedereen moet respect geven okal zit de gene in een lagere rang.
- iedereen is gelijk.

Rangen

Alfa mannetje.
- Sham
De leider staat heel stevig in zijn schoenen en hij moet voor alles klaar staan wat er ook kan gebeuren.


- Opvolger
Opvolger is als er iets met de leider gebeurt is hij/zij wordt dan de baas van de troep.

Alfa welp.
Een alfa welp is een welp die bij een teef is geboren die een hoge rang heeft.

Béta's-
-

Béta's zijn een soort van leiders maar dan wat lager hun krijgen ook respect van anderen.



Onderbéta's-
-
Onderbéta's zijn béta's maar dan wat lager hun krijgen ook respect.

Oppasser
Een oppasser is een tijger die voor een welp zorgt als de moeder weg is.

Bewakers
De bewakers kijken of het veilig is en ze beschermen de groep.

Gewone leden-
-


Gewone leden hebben geen rang maar hun kunne een rang krijgen.

Bondgenoten
-
-

Bondgenoten zijn andere Troepen die bevriend zijn met elkaar.

A C T I V I T E I T E N
Er worden elke week gezellige activiteiten gehouden iedereen mag helpen wat we gaan doen.

B E L A N G R I J K
Als je weg bent een paar dagen of zelfs een maand zeg het en dan ga ik je bij de lijst plaatsen die de komende dagen niet online zijn.

Lijst die de komende dagen niet online kunnen zijn.

-

-

-

We zijn neutraal met een tikkeltje slecht.

De gebieden komen pas als de troep pas echt komt.

Ik hoop dat ik de troep mag hebben bij anderen RPG'en mocht dat niet omdat er al genoeg waren en hier is er maar 1 dus ik probeer maar.


Laatst aangepast door Sham op zo jul 18, 2010 9:40 pm; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnetica

Magnetica


Punten : 163

Tijgerprofiel
Troep: Queen and Princess of the Naturium Tigers.
Leeftijd: 2,7
Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!

[Aanvragen] Troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Aanvragen] Troep   [Aanvragen] Troep Emptyzo jul 18, 2010 8:49 pm

[Aanvragen] Troep 2rnfql3
N A T U R I U M
T I G E R S .

Waar iedere tijger gelijk is.

[Aanvragen] Troep 2ntjkgm
O V E R
N A T U R I U M
T I G E R S

Naturium Tigers is een neutrale troep, onder leiding van Magnetica en haar partner (als ze die dan heeft).
Naturium Tigers is dan wel een neutrale troep, maar deze troep wijkt dan ook iets meer af naar de goede kant toe.

[Aanvragen] Troep 2ntjkgm
R E G E L S

- Iedereen is gelijk, ookal is je rang hoger, heb gewoon respect voor elkaar.
- Wél moet je de bevelen opvolgen van de leider(s) als die gegeven worden.
- Geen gevechten binnen de troep.
- Je mag dus ook géén andere leden vermoorden, dit is ten strengste verboden en als je deze regels dus vertreed wordt je verbannen.
- Geen gescheld of iets in die richting binnen de troep.

[Aanvragen] Troep 2ntjkgm
R A N G E N

Alfa [vrouwtje]

-Magnetica.
De Alfa heeft het meeste over de troep te zeggen, ook mag degene die de Alfa is de bevelen geven.

Alfa [mannetje]

- Niemand.
Het Alfa mannetje is de partner van Magnetica, nog niemand dus. Dus, wie Magnetica weet te veroveren ( en dat is moeilijk ) zal worden uitgeroepen tot het Alfa mannetje, maar dat gebeurd niet zo héél snel.

Alfa welpen
- Geen.
Wanneer Magnetica pups zal krijgen samen met haar partner, worden deze Alfa welpen.

Betá's
-Niemand.
Beta's staan ook wel bekend als de rechterhanden van de Alfa's, of rechterpoten in dit geval.

Trainers
- Niemand.
De trainers leren de jonge welpen op, tot ze een jaar zijn. Daarom zijn de trainers ook erg belangrijk in de troep.

Bewakers & bewaaksters
-Niemand.
Bewakers of bewaaksters zijn erg sterke tijgers, die houden een oogje in het zeil voor vijanden en zijn heel trouw tegenover de Alfa's.

Oppassers
- Niemand.
Oppassers zijn ook erg belangrijk, ze letten goed op de welpen als de vrouwtjes weg zijn.

Kruideniers
- Niemand.
Kruideniers weten alles van verschillende kruiden, en ze verzorgen meestal de gewonde tijgers en helpen ze weer beter te worden.

Gewone leden
- Niemand
Gewone leden zijn leden die pas net in de troep zijn gekomen, máár niet getreurd. Als je goed actief bent en veel reageert op de topic's van de troep is het mogelijk om naar een bepaalde rang door te groeien!

Welpen tot 1 jaar
- Niemand.
Dit zijn de welpen tot een jaar, ze worden hard getraint door de trainers en zijn dus ook heel snel en behendig, daarom kunnen ze meestal ook goed doorgroeien naar een bepaalde rang!

[Aanvragen] Troep 2ntjkgm
A C T I V I T E I T E N
Elke maand worden er gezellige activiteiten gehouden, waar je op kunt reageren als je lid bent van de troep, of met toestemming.
En soms met een activiteit, kan je zelfs doorgroeien naar een hogere rang door actief mee te doen, of je krijgt andere verassingen!
Elke activiteit die er gehouden wordt komt hier dan in het topic te staan en een kleine beschrijving, zodat je weet waar het topic over gaat en waarover je moet typen.

[Aanvragen] Troep 2ntjkgm
B E L A N G R I J K
Als je drie maanden niet online bent geweest stuur ik je een PM met daarin een vriendelijk verzoek om je binnen een maand te melden.
Heb je je na de maand nog steeds niet gemeld? Dan wordt je helaas uit de troep gezet.
Ja, ik moet streng zijn maar ik wil deze troep graag draaiende houden en met een hele lijst van leden die al lang niet meer online zijn geweest schiet ik ook niet veel op.

[Aanvragen] Troep 2ntjkgm
B O N D G E N O T E N
Hier staan onze bondgenoten, dat zijn tijgers die vrienden zijn met Magnetica of andere troepen waar we vriendschap mee hebben gesloten:
Niemand.

[Aanvragen] Troep 2ntjkgm
P A S J E S
Hier staan de pasjes die leden van de troep of ik zelf hebben gemaakt in een link, hierdoor zijn ze allemaal vrij te gebruiken voor leden of bondgenoten!

[Aanvragen] Troep 2ntjkgm
W I L
J E
B I J
D E
T R O E P?

Wil je bij de troep?
Dat kan!
Hiervoor zijn wel een paar regeltjes:
- Maak zelf een topic aan waarin je brult naar Mangetica en stuur de link van het topic op in het topic, dan zal ik zo snel mogelijk reageren en kijken of je geschikt bent!
- Wees neutraal, maar ook dat je dan meer naar de goede kant wijkt.

[Aanvragen] Troep 2ntjkgm
D A G !
Dat was alles over deze troep.
Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust aan mij in een PM, en misschien maak ik dan nog wel een kopje aan met: 'meest gestelde vragen' !
Dag, en misschien wel tot de volgende keer bij:
N A T U R I U M
T I G E R S !

Ahh, ik hoop echt zo dat ik een troep mag! Ik heb er echt mijn best op gedaan het zo netjes mogelijk te maken en als jullie dan misschien nog aanpassingen willen kan dat allemaal! De naam kan btw ook veranderd worden maar ik vond hem wel iets hebben! (:

xx, Magnetica.
Terug naar boven Ga naar beneden
Charming

Charming


Punten : 90

Tijgerprofiel
Troep: -
Leeftijd: 3 year
Partner: you can try it.

[Aanvragen] Troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Aanvragen] Troep   [Aanvragen] Troep Emptyma jul 19, 2010 5:18 pm

[Aanvragen] Troep Zeggygdsez
Iedere tijger krijgt evenveel respect.

[Aanvragen] Troep 8ssdviqh4e
O v e r E t e r n a l T i g e r
Eternal Tiger is een neutrale troep die wijkt naar de slecht troep.

[Aanvragen] Troep 8ssdviqh4e

R e g e l s
-Iedereen is gelijk okal zit hij/zij in een hoger rang.
-Niet elkaar vermoorden anders word je buiten de troep gezet.
-Niet vechten binnen de troep.
-Niet schelden.

[Aanvragen] Troep 8ssdviqh4e
R a n g e n
Alfa [Mannetje]

-Charming.
De leider heeft alles over de troep te zeggen en hij moet stevig in zijn schoenen staan wat er ook kan gebeuren of gebeurt.

Alfa [vrouwtje]
- Niemand.
De alfa vrouwtje is het zelfde al een alfa mannetje alleen is dat zijn partner.

Alfa welpen
- Geen.
Alfa welpen zijn welpen van Charming en zijn partner.

Betá's
-Niemand.
Beta's die is de rechter of linker hand van de alfa alleen staat hij/zij wat lager.

Trainers
- Niemand.
De trainers leren de jonge welpen op, tot ze een jaar zijn. Daarom zijn de trainers ook erg belangrijk in de troep.

Bewakers & bewaaksters
-Niemand.
Bewakers of bewaaksters zijn sterke tijgers hun verdedigen en bewaken de troep.

Opassers

- Niemand.
Oppassers zijn ook erg belangrijk, ze letten goed op de welpen als de vrouwtjes weg zijn.

Gewone leden
- Niemand
Gewone leden hebben geen rang maar hun kunne wel een rang krijgen.

[Aanvragen] Troep 8ssdviqh4e
A C T I V I T E I T E N
Elke maand worden er gezellige activiteiten gehouden iedereen mag mee helpen om iets gezelligs te verzinnen voor de troep. Door activiteiten kan je ook een hogere rang krijgen als je veel online bent krijg je nog een verassing!

[Aanvragen] Troep 8ssdviqh4e
B e l a n g e r i j k
als je een maand of een week niet online kan zijn meld het me dan.
Als je na een maand zich nog niet hebt gemeld word je uit de troep gezet.
We zijn wel streng maar we willen dat onze troep erg actief is.

[Aanvragen] Troep 8ssdviqh4e
B O N D G E N O T E N
Hier staan onze bondgenoten dus dat zijn soort van vrienden.
-Niemand.

[Aanvragen] Troep 8ssdviqh4e
Wil jij bij de troep horen dat kan!
Je moet dat brullen naar de leider (Ik dus.) En dan moet je hier de link droppen dat zal ik zo snel reageren.
Maar ik kan ook zeggen dat het niet mag.

[Aanvragen] Troep 8ssdviqh4e
Doei!
Dat was het alweer niet getreurd we staan altijd open voor jullie dus veel plezier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Selena

Selena


Punten : 12

Tijgerprofiel
Troep: -
Leeftijd: 2,7 year
Partner: -

[Aanvragen] Troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Aanvragen] Troep   [Aanvragen] Troep Emptydi jul 20, 2010 10:36 pm

[Aanvragen] Troep Ruextxzmhr
Over The Lords Shelter
The Lords Shelter is een neutrale troep die elkaar erg respecteren en waar iedereen gelijk is okal is hij/zij minder sterk of een lagere rang dan een ander iedereen krijgt respect en we zorgen goed voor elkaar in goede maar ook slechten tijden soms is dat erg moeilijk maar we hebben echt alles over. Onze troep zijn humeur is afwisselend en dus we houden wel rekening met elkaar.

[Aanvragen] Troep Foy3no9z3k
R A N G E N

Alfa [Vrouwtje]

- Selena

Deze leidt de troep en staat stevig in haar schoenen. De leider weet wat hij moet doen in elke situatie. Mocht deze het niet weten, wordt het aan de béta's gevraagd. Verder moet de leider ook open naar de troep toe zijn.

Opvolger

- Niemand.

Deze volgt de troep op indien de leidster iets overkomt

Béta's

- Niemand.

Deze zijn een soort van onderleiders in de troep. Mocht er iets zijn waar de leider niet uitkomt, komen zij in actie. Maar ook als de leider tijdelijk weggaat. Zij staan direct onder de troep leider. Tevens helpen ze ook met het maken van moeilijke beslissingen.

Onderbéta's

- Niemand.

Deze staan recht onder de béta's en als twee onder de troepleider. Zij zijn er om tijgers op te vangen met problemen zodat zij die kunnen doorgeven aan de Leider. Een belangrijke rang gezien het om het contact tussen de troepleden en de leiders gaat.

Bewakers
-Niemand.

Bewakers letten goed op de troep en als er gevaar dreigt te komen komen ze meteen in actie en ze zeggen het tegen allen leden van de troep ze verdedigen hun ook.

Vechters
-Niemand.

Vechters vechten als er oorlog is.

Oppassers

-Niemand.
Een oppasser zorgt voor welpen als de moeder van hun weg is dat is heel erg belangrijk.

Gewone leden

-Niemand

Deze leden zijn 'rangloos' tot ze er eentje krijgen aangewezen in het RPG. Meestal blijf je deze wel een tijdje, of de leider heeft andere plannen. Maar ook zij worden gerespecteerd in de troep.

[Aanvragen] Troep Foy3no9z3k

R E G E L S

- Moordt elkaar niet uit in de troep.[Ruzie hebben mag, maar niet vermoorden]
- Gedraag je naar de stand van de kudde [Neutraal dus]
-respecteer elkaar.
-Niet schelden.
-Iedereen is gelijk.

[Aanvragen] Troep Foy3no9z3k

B O N D G E N O T E N

-Niemand.

Bondgenoten zijn anderen troepen die vrienden zijn met The Lords Shelter.

[Aanvragen] Troep Foy3no9z3k

Belangrijk

Als je een tijdje weg bent ergens naar toe zeg het dan en dan weet ik waar je blijft als je het niet meld en niet vaak online bent moeten wij jou jammer bannen uit de troep dat vinden wij ook niet leuk maar we willen de troep op gang houden. Als je bij de troep wilt horen brul dat naar de alfa en die zal snel genoeg reageren maar ze kan ook nee zeggen dus reken er maar niet op maar ze kan ook natuurlijk ja zeggen.

Als je een idee hebt voor een activiteit, zeg het dan. Dat kan dan uitgevoerd worden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Aanvragen] Troep Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Aanvragen] Troep   [Aanvragen] Troep Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Aanvragen] Troep
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Generaal :: Troepen-
Ga naar: