Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Altijd al een tijger willen zijn, Grijp je kans.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Brul naar Magnetica

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kaoru

Kaoru


Punten : 42

Tijgerprofiel
Troep: No
Leeftijd: 3,2
Partner: There's one perfect tiger for me...

Brul naar Magnetica Empty
BerichtOnderwerp: Brul naar Magnetica   Brul naar Magnetica Emptyma jul 19, 2010 11:05 pm

Zijn brede tijger poten verzetten zich stap voor stap door het natte zand, de zee gaf een kalm geluid. Hij keek om zich heen niemand te bekennen dus hij was weer alleen. Hij was nieuw hier maar wist al bij welke troep hij hoorde de groep van Magnetica, een fijne naam om te horen. Zijn poten bewogen ritmich op het geluid van de zee en hij keek kalm om zich heen. De troep schoot hem weer naar binnen, hij hief zijn kop en brulde naar de troep leider Magnetica het kon hem niks schelen om onder een vrouwtje te staan het was alleen een ander geslacht en ze waren voor de rest gelijk. HIj hield stilstand en maakte ter verveling een kuiltje in het natte zand, het was net vloed geweest dus het was nat. Zijn oude troep was slecht en hij wou zijn leven opnieuw beginnen als neutrale tijger, hij wou niet slecht zijn en heeft het nooit gewid en walgde al bij het word. Hij wou neutraal verder naar de goede kant wijkend dat zou beter zijn. Maar bang? Nee hij was niet bang om te vechten en was dan ook een echte bikkel maar toch heel aardig.

(Inspiloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnetica

Magnetica


Punten : 163

Tijgerprofiel
Troep: Queen and Princess of the Naturium Tigers.
Leeftijd: 2,7
Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!

Brul naar Magnetica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brul naar Magnetica   Brul naar Magnetica Emptyma jul 19, 2010 11:17 pm

Magnetica snoof, ze had inmiddels met haar oren een brul van een tijger ontvangen. De brul leek precies voor haar te zijn en ze stond op, zette het op het lopen en even later zag ze een tijger over het strand lopen, zou die gebruld hebben? Nouja, ze wist het niet zeker maar ze zou het zo weten, ze trok een kort sprintje naar hem toe en begroette hem met een kleine glimlach. 'Brulde jij naar mij toe?' vroeg ze en grijnsde een beetje, deze tijger leek perfect voor haar troep, als hij erbij zou willen dan. Ze moest alleen even zijn innerlijk een beetje weten, voor het geval hij aan de buitenkant geschikt was en aan de binnenkant niet, dan zou dat een grote en flinke vergissing zijn geweest, toch? Ze schudde haar kop even en keek de tijger nogsteeds met dezelfde grijns aan, wat zou hij gaan zeggen of vragen aan haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaoru

Kaoru


Punten : 42

Tijgerprofiel
Troep: No
Leeftijd: 3,2
Partner: There's one perfect tiger for me...

Brul naar Magnetica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brul naar Magnetica   Brul naar Magnetica Emptyma jul 19, 2010 11:30 pm

Hij pikte de geur van de andere tijger al van verre op waarschijnlijk was dat Magentica, hij keek opzij en keek naar haar glimlach zelf krulde hij ook zijn mondhoeken. Hij knikte als antwoord naar haar. "Ik riep, om niet te vergeten ik ben Kaoru" Sprak hij tegen de tijgerin, hij was neutraal naar de goede kant. Maar als ze hem uitdaagde liet hij zijn slechte kanten zien maar je kreeg hem niet makkelijk boos, een sterke beheersde tijger was hij hij had veel getraint wegens zijn ouders, en dat kwam toch goed vanpas. "Ik zou graag bij de troep willen" Sprak hij kalm en met respect tegen haar, ze was een leider en dat kon je aan haar zien. Ze had een echte neutrale uitstraling vele tijgerinnen verborgen het, hij negeerde haar uitstraling en richte zich weer bij haar worden en wachte rustig af. Hij schatte haar jonger dan hem, niet dat het veel uitmaakte voor hem hij was gelijk aan haar en zij stond boven haar dus hij zou moeten luisteren. Zijn blauwe ogen keken in haar ...... ogen hij had altijd een heldere twinkeling in zijn ogen die verdween als hij boos was maar zelden gebeurde dat en je zal echt moeite moeten doen hem boos te maken. Hij zal kalm blijven en het oplossen en als hij bestormt werdt zal hij het gevecht aangaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnetica

Magnetica


Punten : 163

Tijgerprofiel
Troep: Queen and Princess of the Naturium Tigers.
Leeftijd: 2,7
Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!

Brul naar Magnetica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brul naar Magnetica   Brul naar Magnetica Emptyma jul 19, 2010 11:41 pm

Ze knikte lichtjes. 'Dat kan,' zei ze grijnzend en ze ging wat rechter staan, zo leek het alsof ze een echte leidster was, ookal was ze dit gewoon maar dit wilde ze altijd wel eens doen, van kleins af aan eigenlijk vrijwel meteen maar ze had het nog nooit kunnen doen of gedaan. 'Je weet zeker hoe de regels bij ons gaan of niet? Nou, je begint dus bij een gewoon lid, door actief mee te doen en veel te reageren kan je hoger stijgen naar een bepaalde rang. Alle tijgers staan gelijk bij ons maar de bevelen van de Alfa's moeten wel op gevolgd worden, misschien later, veel later als ik dan een partner heb wordt hij de mannelijke Alfa en zal er ook naar hem geluisterd worden, evengoed,' zei ze met een lichte glimlach op haar mond uit gedrukt, zou de tijger de regels al weten? Nouja, dat wist ze natuurlijk niet zeker maar ze kon het voor de zekerheid maar uit leggen, dan kon ze zeker geen smoesjes aangesmeerd krijgen dat iemand de regels van de troep niet wist en zou ze dan de tijger ook daarvoor niet kunnen straffen, ookal zou het dan misschien niet waar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaoru

Kaoru


Punten : 42

Tijgerprofiel
Troep: No
Leeftijd: 3,2
Partner: There's one perfect tiger for me...

Brul naar Magnetica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brul naar Magnetica   Brul naar Magnetica Emptyma jul 19, 2010 11:48 pm

Hij glimlachte vriendelijk maar al snel verdween het weer en had hij een normale tijger blik. Hij luisterde met gespitste oren naar de regels, vaak zie je geen leiders of leideressen die de regels uitleggen. "Ik ben het daar helemaal mee eens" En hij knikte glimlachend en goedkeurend naar Magentica, ze had zich recht en hoog opgestelt hij ergerde zich er niet aan dit zal ze wel vaker doen nu hij in haar troep zat. "Je ziet niet veel leiders en leideressen die de regels uitleggen dus mijn complimenten" Sprak hij weer kalm en rustig tegen de tijgerin genaamt Magentica, het was altijd goed de regels uit te leggen. Nu hij haar iets beter kende was zijn goede kant meer naar voren gekomen hij kon ook heel speels zijn met worden, en heel beleefd doen als grap. Dat was iets wat hij leuk vondt en vaak hadden de andere tijgerinnen het wel door hij deet het nooit bij tijgers en zal dat ook walgelijk vinden net als echt slechte tijgers. Hij had intresse in deze tijgerin als partner zou ze een goede kandidaat zijn maar eerst wachten tot er meer tijgerinnen zijn die hij heeft ontmoet nu kan hij eigenlijk nog niks zeggen dus hij zal zijn mondje moeten sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnetica

Magnetica


Punten : 163

Tijgerprofiel
Troep: Queen and Princess of the Naturium Tigers.
Leeftijd: 2,7
Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!

Brul naar Magnetica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brul naar Magnetica   Brul naar Magnetica Emptyma jul 19, 2010 11:58 pm

Ze glimlachte even lichtjes naar hem, ze vondt het toch gewoon belangrijk dat iedereen die regels wist hoor, voordat ze bij haar in de troep kwamen of komen. Ze zuchtte even en keek toen weer naar de tijger, misschien zou hij later, ooit goed zijn voor bewaker als hij dat wilde dan. Hij was zo te zien een sterke tijger, die goed op zou letten en erg trouw zou zijn tegen over haar. 'Bedankt, maar ik vind het belangrijk dat iedereen die in mijn troep komt de regels weet, anders kunnen ze allemaal smoesje aansmeren van dat ze de regels niet wisten. En daar zit ik niet echt bepaald op te wachten,' zei ze lichtjes en glimlachte even.

[Ikga]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kaoru

Kaoru


Punten : 42

Tijgerprofiel
Troep: No
Leeftijd: 3,2
Partner: There's one perfect tiger for me...

Brul naar Magnetica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brul naar Magnetica   Brul naar Magnetica Emptydi jul 20, 2010 10:54 am

Hij keek even naar de zee het was een mooi beeld, toen richte hij zijn blik weer bij Magentica en luisterde "Ik snap wat je ermee bedoelt" Sprak hij kalm en rustig uit zonder echt een andere klank erin die duidelijk was. Hij had nu een troep en ging hard helpen deze op te bouwen en trouw te staan aan elk lid ervan, hij zal ze niet bedriegen en doen wat hij kan doen. Hij hield op met hier over denken er was niet veel bijzonders aan het denken van hem. Hij richte zich naar de zee "Mooi he?" vroeg hij aan haar zonder enkele klank erin, al die tijgers met een andere klank in hun stem ook hij trok even een gek gezicht maar niet veel later werdt die uitdrukking weer normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnetica

Magnetica


Punten : 163

Tijgerprofiel
Troep: Queen and Princess of the Naturium Tigers.
Leeftijd: 2,7
Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!

Brul naar Magnetica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brul naar Magnetica   Brul naar Magnetica Emptydi jul 20, 2010 6:24 pm

Ze knikte, gelukkig dat hij het begrijpte. 'Weet je misschien al welke rang je wilt hebben als je hoger mag?' vroeg ze kalm en vriendelijk, toen hij zei dat de zee mooi was draaide ze haarzelf om. 'Ach, niet zo,' zei ze stil, probeerde de tijger haar uit ofzo? Nou, mooi niet dan kon hij meteen weg gaan want er viel niet met haar te sollen, dus, wat wilde hij nu? Als ze wilde kon ze hem ook verbannen, maar nee, ze zou niet zo triest zijn hoor. Ze zou alleen een tijger verbannen als het echt nodig was, of hij de regels ging overtreden. Ze zuchtte even en draaide haarzelf weer naar de tijger. 'Dus, probeer je me uit ofzo?' zei ze grijnzend tegen de tijger, so what?

[Erg inspiratieloos. ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Brul naar Magnetica Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brul naar Magnetica   Brul naar Magnetica Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brul naar Magnetica
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  Brul naar Magnetica
» Brul naar Magnetica
» [Tijger] Magnetica
» Afwezigheid Magnetica.
» Naturium Tigers. [Magnetica]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Westen :: De Zee-
Ga naar: