Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Altijd al een tijger willen zijn, Grijp je kans.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Just new

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kira

Kira


Punten : 75

Tijgerprofiel
Troep: Mabye someday...
Leeftijd: 2 jaar 6 maanden
Partner: Love to see you try..^^

Just new Empty
BerichtOnderwerp: Just new   Just new Emptyzo jul 18, 2010 2:53 pm

Met rustige stappen liep Kira het water in. Ze was niet lang in dit gebied maar, ze had het gevoel dat ze hier wel eens thuis kon gaan voel. De wind speelde met haar vacht. Ze had een andere vacht dan de meeste tijgers. Er waren er natuurlijk wel meer dan 1. Rustig dwarelde ze door het water. Het was verkoelend en fris, Ze liet haar blik omhoog glijden. Het leek er niet op dat het ging regenen. Het was ook best wel warm. Kira liep verder het water in tot dat haar buik het water voelde. Daarna liep ze terug en stapte het water uit. één voor één schudden ze haar poten uit. Het water druip te nog iets van de puntjes van haar buik haren. Dat was nog niet zo'n probleem. Kira ging liggen in de schaduw. Ze was nog geen tijger tegen gekomen, wel genoeg prooien. gegeten had ze al dus daar hoefde ze niet over in te zitten. Niet dat ze dat anders wel deed. Haar staart klopte op de grond. Ze was heerlijk ontspannen maar wel wat eenzaam. Haar blik gleed op haar poot waar een litteken was. Vechten ja dat wat iets wat ze niet afsloeg. Ze kon het ook aardig goed want ze had niet veel gevechten verloren. Al zou ze zelf niet snel beginnen met een gevecht. Ze was niet slecht maar ook niet goed. Ze was neutraal, waarom zou je een kant kiezen als het beide kon. Haar lichte ogen keken nog eens rond. Er was niet veel leven van tijgers te zien. Misschien zou er nog wel een levendwezen langs komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sham

Sham


Punten : 48

Tijgerprofiel
Troep: -
Leeftijd: 3 years old.
Partner: My heart is frozen. Is there anyone who can melt?

Just new Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just new   Just new Emptyzo jul 18, 2010 9:03 pm

Sham hief zijn hoofd omhoog hij had de laaste tijd veel getraind met vechten dus ook jagen Sham zijn humeur was afwisselend dus hij was neutraal. Een grijns versierde zijn lippen toen hij een onbekende geur rook het was van een female dus een vrouwtjes leeuw. Sham schudde eventjes zijn vacht uit en toen sprong hij in een krachtige galop hij bewoog soepel en snel al gouw was hij gearriveerd waar hij moest zijn hij zag een schim verschijnen de leeuw was wit en hij bruin en ze lag in de schaduw. Sham ging er in stap naar toe hij ging zitten op een gepaste afstand zodat ze zich niet bedreigd voelde bij hem. Er kwam een briesje langs en de wint speelde lichtjes met zijn vacht dat voelde lekker omdat het zo heet was eigenlijk te heet vond hij het. Het moest wat kouder worden maar dat zag er eigenlijk er niet uit dat het zou regenen. Sham zwiepte rustig met zijn staart over de grond heen. “Sham, en wie moet jij voorstellen?” Zij hij rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Punten : 75

Tijgerprofiel
Troep: Mabye someday...
Leeftijd: 2 jaar 6 maanden
Partner: Love to see you try..^^

Just new Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just new   Just new Emptyzo jul 18, 2010 9:15 pm

Haar oude troep, ze kon de gedachtes niet echt achter haar laten. Zeker niet omdat haar oude liefde er ook nog was. Te diep in gedachten kwam er een andere tijger aan. Ze viel hem pas op toen ze een stem hoorden. “Sham, en wie moet jij voorstellen?” Het werd rustig gezegt maar toch bleef ze altijd op haar hoede. Ze ging zitten en keek de tijger voor haar eerst aan. Zou ze antwoorden? Het was wel zo beleefd. Ag wat kan haar nou die beleefdheid schelen. Het is een naam en that's it. ''Kira'' zij ze kort. Er was niet iets van dreiging te merken van haar kant niet atans. Zou de tijger wel voor een gevecht komen nam ze dat aan maar een gesprek of vriendschap ofzoiets was ook goed. Hij had de tegenovergestelde kleuren als zij zelf. Hij was oranje bruinzig met wat wit en zwarte strepen, terwijl zij zelf gewoon wit was met zwarte strepen. Deze tijger was de eerste die ze in dit gebied tegen kwam. Zou het iets goeds zijn of slecht. ''Wat kom je doen als ik vragen kan?'' Het was niet echt een goedzakje dat was zeker. Die zouden dingen niet zo vragen. Zelf leek ze soms ook op een goedzakje maar meerdere vergiste hun daar in. Ze was beleefd tegen ouderen, ze wisten meestal meer. Maar eigenlijk iedereen werd door haar met respect behandeld. Of het moest zo zijn dat ze je niet aanstond dan kon je beter niet bij haar in de buurt komen. Rustig wachten ze af op haar antwoord als ze die zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sham

Sham


Punten : 48

Tijgerprofiel
Troep: -
Leeftijd: 3 years old.
Partner: My heart is frozen. Is there anyone who can melt?

Just new Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just new   Just new Emptyzo jul 18, 2010 9:26 pm

Sham wende zijn blik van haar af hij keek even naar het meer het glansde gewoon door de zon het werd al een beetje donker maar je kon het nog uitstekend zien. Zijn blik ging weer naar de teef die zich voorstelde als kira een makkelijken naam maar wel mooi. “Aangenaam.” Zij hij neutraal tegen haar. Kira was niet slecht althans dat dacht Sham tenminste ze gedroeg zich ook niet goed misschien goed of neutraal dat wist hij niet maar daar kam hij wel ooit achter dat zeker. Sham hoorde weer wat ze sprak. ''Wat kom je doen als ik vragen kan?'' Zij ze tegen hem Sham dacht even diep na maar hij wist al snel een antwoord. “ik ben net nieuw en ik kwam hier langs en ik zag jou.” Zij hij rustig tegen haar sham was absoluut geen bedreiging voor haar alleen als ze hem aanviel dan neemde Sham haar echt te grazen maar dat zag er niet zo uit hij ze zich ge draagde. Hier kon het best eens interessant worden maar ze kon ook wel ineens heel boos doen dat weet je nooit. Sham wachtte af wat er verder ging gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Punten : 75

Tijgerprofiel
Troep: Mabye someday...
Leeftijd: 2 jaar 6 maanden
Partner: Love to see you try..^^

Just new Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just new   Just new Emptyzo jul 18, 2010 9:46 pm

Ze luisterde naar wat hij zij, hij was dus ook nieuw. Dat was voor de ene kant een opluchting ze was dus niet de enigste die net nieuw was. Maar aan de andere kant zou hij dan ook niet veel weten van de gebieden hier. Naja ze zou er wel achter komen ''Er toevallig ik ook. Dat van nieuw zijn hier dan he'' Zij ze vrolijker. Rustig stond ze op en liep iets dichter naar Sham toe. Haar staart zwiepte sierlijk mee. Als hij haar kwaad had willen doen had hij het al lang gedaan, of hij moest ineens van stemming veranderen. Een paar meter voor hem stopte ze en ging weer zitten. ''Dus heb je al wat meer tijgers ontmoet of ben ik de eerste.'' Vroeg ze met een kleine speelsheid in haar toon. Het was niet echt op te merken alleen als je goed luisterde. Haar stem was zuiver en erg vrouwlijk. Er was hier in dit gebied niet echt een overvloed aan tijgers. Anders was ze er wel meerdere tegen gekomen. Ze likte even haar poot waar een licht litteken te zien was. Ze was er lichtelijk trots op. Meerendeels van de tijgers zouden denken dat ze een gevecht verloren had maar in tegendeel had ze hem gewonnen. Haar lichte ogen gingen weer naar Sham


(Hoop dat je er iets mee kan inspiloos heerst een beetje hier T.T)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sham

Sham


Punten : 48

Tijgerprofiel
Troep: -
Leeftijd: 3 years old.
Partner: My heart is frozen. Is there anyone who can melt?

Just new Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just new   Just new Emptyzo jul 18, 2010 10:03 pm

Sham keek weer naar kira ze zag er niet echt slecht uit dat vond Sham best okej slechte tijgers zijn eigenlijk die zich zelf de beste vinden dacht Sham. Sham hoorde weer wat ze zij. 'Er toevallig ik ook. Dat van nieuw zijn hier dan he' een lichte grijns versierde zijn lippen. “ja toevallig.” Zij Sham. Sham was wel opgelucht dat hij niet de enigste was die hier net nieuw was één of ander beviel het hem best wel. 'Dus heb je al wat meer tijgers ontmoet of ben ik de eerste.' Zij ze tegen hem weer Shm moest even na denken maar ook op die vraag had hij een antwoord. “Ja één maar maar die ken ik heel kort en ze is niet zo aardig.” Zij hij. Sham zag dat ze opstond en wat dichterbij ging zitten. Sham zwiepte met zijn staart om enkelen vliegen weg te jagen. De wint speelde wat met zijn vacht en ook die van Kira. “En ken jij ook al veel wolven of ben ik de eerste die je hebt ontmoet?” Vroeg hij rustig aan haar.

(Zie het ik heb ook inspiratieloos)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just new Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just new   Just new Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just new
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Noorden :: Het Gouden Meer-
Ga naar: