Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Altijd al een tijger willen zijn, Grijp je kans.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Magnetica

Magnetica


Punten : 163

Tijgerprofiel
Troep: Queen and Princess of the Naturium Tigers.
Leeftijd: 2,7
Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptyma jul 19, 2010 5:27 pm

Helleu, ik zoek dus een broer of zus van Magnetica, en als er veel aanmeldingen zijn doe ik misschien wel beide. xD
Maargoed, ik zoek dus mensen die goede posts kunnen maken en niet spammen ofzeu.
Intresse? Reageren! :'D

xx, Magnetica.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cetan

Cetan


Punten : 23

Tijgerprofiel
Troep: Night Warriors [Azar]
Leeftijd: 3.5 years
Partner: Try it. But I don't think you will succeed.

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptydi jul 27, 2010 4:45 pm

Uhm. Ik heb wel interesse.
Echter niet met dit account, maar dan zal ik een nieuwe aan moeten maken.

T word dan wel een mannetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnetica

Magnetica


Punten : 163

Tijgerprofiel
Troep: Queen and Princess of the Naturium Tigers.
Leeftijd: 2,7
Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptydi jul 27, 2010 5:58 pm

Kan wel, aangezien niemand anders toch reageert. :'D
Kan je Magnetica' broer dan een beetje hetzelfde laten maken als Magnetica, maar dan toch een tikkeltje anders?

En uhm.. weet je al een naam? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Shetan

Shetan


Punten : 16

Tijgerprofiel
Troep: Night Warrior
Leeftijd: 2
Partner:

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptydi jul 27, 2010 7:01 pm

Ik wil eventueel met Shetan of Shade broer of zus worden =')
Terug naar boven Ga naar beneden
Cetan

Cetan


Punten : 23

Tijgerprofiel
Troep: Night Warriors [Azar]
Leeftijd: 3.5 years
Partner: Try it. But I don't think you will succeed.

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptydi jul 27, 2010 7:21 pm

Blijkt toch dat je kan kiezen. Over de naam had ik nog niet nagedacht,
gezien ik niet wist of het wel nut zou hebben. De meeste namen in mijn
namenlijsten zijn ook neit van toepassing op een tijger [denk aan:
Caradoc, Anasyn]. Dus dat word even graven en eens op namensite's
kijken. Kan natuurlijk ook een van mij WS character namen gebruiken..

@Shetan:
Word lastig met Shade zus denk ik. Kan me niet voorstellen dat een witte
tijger en een bruine uit een en hetzelfde nest kunnen komen. Of uberhaupt
van dezelfde ouders..
Terug naar boven Ga naar beneden
Shetan

Shetan


Punten : 16

Tijgerprofiel
Troep: Night Warrior
Leeftijd: 2
Partner:

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptydi jul 27, 2010 7:24 pm

Mhh, daar het je een punt zelf eigenlijk niet bij nagedacht! N'ja tx dan gaat het niet lukken^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnetica

Magnetica


Punten : 163

Tijgerprofiel
Troep: Queen and Princess of the Naturium Tigers.
Leeftijd: 2,7
Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptydi jul 27, 2010 10:23 pm

Okey, nog bedankt voor de aanmelding. ^^
Maar wacht es, als de vader nou wit was en de moeder bruin was, dan zouden ze twee welpen gekregen hebben, een witte en bruine. :'D
OMG, ja ik weet het ik ben vaag maar denk daar maar eens over na. xD

Okey, welke namen zijn dat? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shetan

Shetan


Punten : 16

Tijgerprofiel
Troep: Night Warrior
Leeftijd: 2
Partner:

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptywo jul 28, 2010 12:18 pm

Opzich zou ik ook wel een nieuwe account aanwillen maken, en dan een oranje tijger net als Magnetica! Want Shade is slecht en Magnetica volgens mij niet... ?! Dus maar dan dacht ik zelf aan de naam Celtic ofseu... En dan misschien een jonger zusje =')
Terug naar boven Ga naar beneden
Cetan

Cetan


Punten : 23

Tijgerprofiel
Troep: Night Warriors [Azar]
Leeftijd: 3.5 years
Partner: Try it. But I don't think you will succeed.

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptywo jul 28, 2010 12:49 pm

Denk dat het idd het gemakkelijkst is met gewoon twee oranje ouders.
Maar zoek je een broer/zus voor uit hetzelfde nest? Gezien Shetan
het over een jonger zusje had. Vind het geen probleem om dan je
broer te spelen uit hetzelfde nest..

Is de naam Quant wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnetica

Magnetica


Punten : 163

Tijgerprofiel
Troep: Queen and Princess of the Naturium Tigers.
Leeftijd: 2,7
Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptywo jul 28, 2010 5:38 pm

Anders kunnen jullie gewoon allebei?

Dat Shetan dan een zusje speelt uit een jonger nest dan Magnetica en dat jij haar broer speelt uit hetzelfde nest?
Weten jullie trouwens haar verleden al? Want dat moet er denk ik wel een beetje op gaan lijken..

En de naam Quant is wel wat hoor, denk ik. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cetan

Cetan


Punten : 23

Tijgerprofiel
Troep: Night Warriors [Azar]
Leeftijd: 3.5 years
Partner: Try it. But I don't think you will succeed.

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptywo jul 28, 2010 7:44 pm

Ik zit qua naam te twijfelen tussen Quant en Shergar.

Ik vind het prima hoor, zoiets had ik er zelf ook al staan. Maar ik weet niets over haar verleden, dus dat mag je me dan wel bijbrengen. Als hij wat op haar moet lijken qua gedrag enzo is het ook handig om te weten hoe ze in elkaar zit..
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnetica

Magnetica


Punten : 163

Tijgerprofiel
Troep: Queen and Princess of the Naturium Tigers.
Leeftijd: 2,7
Partner: Will you that? No, i'm the Bitch, Princess and Queen in one!

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptywo jul 28, 2010 8:00 pm

Je kiest maar, ze zijn allebei oké. ;'D

Magnetica was de ene tijgerin die geboren was van de nesten die ze dat seizoen hadden, en daarom had iedereen het op haar gemunt maar waren de grote tijgers en tijgerinnnen extra voorzichtig met haar, ze wilden dat Magnetica later zou koppelen met één van hun zonen en daarom hadden alle jonge tijger welpen de opdracht gekregen lief voor Magnetica te zijn en haar te verleiden, iets wat ze eigenlijk erg haatte. Ze was de dochter van de beide Alfa's en speelde dus om een paar redenen ook alleen met haar broertjes, de enige die wel lief tegen haar waren hoor, maar haar niet steeds probeerde te verleiden omdat het hun zusje was, Magnetica. Magnetica was het op een dag helemaal zat, ze nog best jong toen ze er vandoor glipte en haar eigen leven opvoedde, ze had haarzlef gemaakt hoe ze nu was voor een deel maar het meeste wel. Eigenlijk was ze daar best trots op en ze had haar spieren dus ook zelf gekweekt. Ze dacht even na over de toekomst, misschien had ze die wel met een partner en welpen, maar een ding wist ze zeker: Ze zou ze dan nooit zo opvoedden zoals haar ouders dat hadden gedaan want daar moesten anderen het doen omdat haar vader en moeder het te druk hadden, en ze zou haar welpen dus ook nooit verlaten, nóóit.

^ Dit kwam van Felidae, daar is Magentica wel slecht dus heb ik hem gewoon uit een verhaal gehaal wat ik had getypt.
Als ze dus nog een jonger zusje krijgt, weet ze dit niet maar als ze dan zoveel op elkaar lijken en alles dan komen ze erachter, maar haar broer, daarvan weet ze nog zijn naam van vroeger?

Misschien kan je een beetje van karakter kijken bij de berichten die ik met haar gemaakt heb, zo moet het ongeveer wel een beetje worden maar dan nét een tikkeltje anders, en is het anders leuk dat haar zusje en broer dan bij haar in roedel komen als Beta's?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kyra

Kyra


Punten : 14

Tijgerprofiel
Troep: -
Leeftijd: 3
Partner: None.

[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Emptywo aug 25, 2010 4:11 pm

Ik wil op zich wel je zus worden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.lionsheart.actie-forum.com
Gesponsorde inhoud





[Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Broer of zus van Magnetica.   [Gezocht] Broer of zus van Magnetica. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Broer of zus van Magnetica.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Tijger] Magnetica
» Afwezigheid Magnetica.
» Brul naar Magnetica
»  Brul naar Magnetica
» Brul naar Magnetica

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Diverse :: Account Markt-
Ga naar: